Karta, motywacja

Innowacyjne narzędzia marketingowe

Współczesny biznes w przeważającej części opiera się na zadowoleniu klientów. Jeżeli nasze przedsiębiorstwo nie potrafi pozyskać sympatii klientów, to zbyt długo nie wytrzymamy w branży. Bez profesjonalnego wsparcia ze strony fachowców z zakresu marketingu, wiele popularnych globalnych marek już dawno by zamknęło działalność.

Koszulka reklamowa, reklama
Autor: Dushan Hanuska
Źródło: http://www.flickr.com
Trzeba pamiętać, że współczesny klient jest o wiele bardziej wybredny, niż to było jeszcze jakiś czas temu. Czasy uległy zmianie, odmienili się również sami ludzie. Mamy co raz konkretniejsze wymagania. Na dodatek, konsumenci są zasypywani z każdej strony rozmaitymi produktami. Naszym zadaniem jest wyróżnić się z tego masy i nawiązać z naszym klientem osobistą więź.

Jest czysty marketing relacji. Jeżeli nie podchodzimy do naszego klienta w indywidualny sposób, wyjątkowo szybko go utracimy. Stąd też wszystkie popularne programy lojalnościowe to niezwykle nowoczesne narzędzia marketingowe, które pomagają nam przybliżyć się do naszego klienta. Zaproszenie do elitarnego klubu stałych klientów to wyraźny komunikat z naszej strony, że traktujemy każdą osobę wyjątkowo. Bardzo ważne jest, aby to nie było jedynie wręczenie plastikowej karty z nazwą naszej firmy. Przede wszystkim, klient na wstępie musi zostać powiadomiony o rozmaitych korzyściach, które wynikają z posiadania takiej karty. Powinniśmy także dać ankietę do uzupełnienia, dzięki której poznamy naszego klienta bliżej.

Każdy program motywacyjny działa na niezwykle prostej zasadzie. W pierwszej kolejności, klient czuje się dowartościowany i wyjątkowy. Doceni fakt, że interesuje nas jego opinia. Poza tym, dostaje też informację o promocjach, z których może skorzystać, jako posiadacz naszej karty.

Zaintrygowały Cię podane wiadomości? Bardzo nas to raduje i jednocześnie zapraszamy Cię do serwisu twórcy (https://abk.pl/co-robimy/) po następną dawkę detali.

Jednocześnie, każdy zakup w naszym punkcie handlowym, będzie nagradzany. Po pewnym czasie, kiedy klient (powołaj się na nas) uzbiera jakąś ilość punktów, może je zamienić na prezent lub jeszcze jeden rabat.Takie modele marketingowe to również wsparcie sprzedaży. Słowa takie jak „zniżka”, czy „rabat” kojąco wpływają na naszą świadomość konsumencką. Poza tym, możemy mieć gwarancję, że posiadacz naszej karty będzie do nas często wracał.Jeśli jesteś zainteresowany zwiększeniem efektywności marketingowej swojej firmy sprawdź ofertę ze strony