Billboard - reklama wielkoformatowa zewnętrzna

Metody reklamy zewnętrznej

W XXI stuleciu każdy, kto prowadzi przedsiębiorstwo powinien zatroszczyć się o reklamę. Jest to dzisiaj fundament prawidłowego jego funkcjonowania. Spece pewni są co do tego, że najskuteczniejszą metodą popularyzowania marki jest reklama outdoorowa. Ma ona rozmaite formy dzięki którym można zdobywać kolejnych klientów i utrwalać wizerunek marki w ich świadomości. Obejmuje ona takie formy jak plakaty, czy telebimy. Dla przedsiębiorców, których interesuje promocja outdoorowa, na przykład łatwo zauważalne i efektowne szyldy Kraków stanowi dobrą przestrzeń. To spore i ruchliwe miasto ma wiele lokacji, w których da się umieścić swoje logo tak, by widziała je duża liczba odbiorców.

reklama zewnętrzna
Autor: Montgomery County Planning Commission
Źródło: http://www.flickr.com
Obecnie reklama dostępna jest każdemu. Z tego powodu planując budżet przedsiębiorstwa warto przeznaczyć część właśnie na nią. Powszechnie wiadomo, że dobra promocja marki korzystnie wpływa na dochody spółki. O image zatroszczyć się można samemu, ale najlepiej jest zastanowić się nad zatrudnieniem do tej pracy profesjonalnego grafika. Ten bez problemu zaprojektuje wyraziste i rozczytywane logo. Dla osób, które pragnęłyby nim ozdobić specjalnie zaprojektowane kasetony reklamowe Kraków stanowi świetnie miejsce. Ruch uliczny, wielość aut i przechodniów na licznych ulicach i skrzyżowaniach miasta sprawi, że marka zacznie być rozpoznawana wśród dużej grupy klientów. Dobrze jest pomyśleć nad rozlokowaniem swojej reklamy. Najlepsze są punkty w których ruch samochodowy jest największy i potencjalni klienci muszą przystawać na krótki czas. Wówczas mogą dostrzec i utrwalić logo danej marki. Najlepiej jest zadbać, by reklama była równocześnie przejrzysta i atrakcyjna. Nazbyt duża ilość detali może odpychać, jednak warto jest zdać sobie sprawę, że priorytetem reklamy outdoorowej jest dostrzegalność.

bilboard
Źródło: flickr.com
Gdy będą już zaprojektowane plakaty i szyldy Kraków będzie świetnym miejscem do rozmieszczenia ich. Dziś modną wśród firm formą reklamy outdoorowej są telebimy. Ruchomy i wielobarwny przekaz pokazywany przez ekrany LED pociąga uwagę odbiorców i utrwala się w ich świadomości. Gdy jednak nie ma się dużych funduszy na promocję billboardy, plakaty i pylony starczą, by firma (polecana firma spedycyjna) stała się popularna pośród mieszkańców miasta. Warto zadbać, by dostosować estetykę i slogany reklamowe do typu prowadzonej działalności. Muszą one być też odpowiednio proste i jednoznaczne, by można było je zapamiętać w ciągu kilku momentów. Z tego powodu płaszczyzna reklamy nie powinna zawierać zbyt wielu elementów. Najlepiej postawić tu na jakość, niż na ilość. Wówczas każdy, kto chce reklamować markę pośród klientów będzie z pewnością zadowolony. Poczytaj też na stronie agencji Foliograf.