Oprogramowanie CRM, wsparcie marketingu i obsługi klienta

Celem każdej działalności biznesowej jest dodatni wynik finansowy przedsiębiorstwa, ale drogi prowadzące do zdobycia planu bywają różne. Jedną z nich wyznacza CSR, czyli system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja.

Praca w chmurze

Autor: Dell Inc.
Źródło: http://www.flickr.com

Pojęcie oznacza zamianę danych w informacje, a następnie wiedzę na temat rynku, działalności oraz kondycji przedsiębiorstwa, konkurencji oraz klientach. Posiadanie tej wiedzy jest obszarem rywalizacji między firmami, gdyż dane pozwalają zwiększać konkurencyjność firmy na rynku.

Czyżbyś miał ochotę dostać więcej newsów na ten interesujący temat? Szukasz szczegółów? Zatem kliknij i sprawdź (http://www.francraft.com/wspolpraca/) – nowe artykuły czekają na Ciebie.

W biznesie czas to pieniądz.

Zbędny proces podejmowania decyzji sprawia, iż firma marnuje szansę na pokonanie przeciwnika. Oprogramowanie CRM pozwala znacznie szybciej dać odpowiedź na trudne pytania, wziąć pod uwagę działania różnych scenariuszy a w końcowym efekcie podjąć strategiczne, istotne decyzje.

Cloud computing

Autor: ecoev
Źródło: http://www.flickr.com

Z racji faktu, iż internet jest dziś ogólnodostępny, dobrym rozwiązaniem okazała się możliwość przechowywania danych w tzw. chmurach, czyli na zewnętrznych serwerach, zamiast na dysku twardym. CRM w chmurze umożliwia dostęp do danych w zasadzie z każdego miejsca na ziemi, co usprawnia naszą pracę. Dane znajdują się na zabezpieczonym serwerze, a szyfrowane połączenie zapewnia poufność otrzymywanych informacji.

Pomyślmy o tym, jak dobrze byłoby posiadać kryształową kulę na swoim biurku, która da jasny wgląd w to, co przyniesie przyszłość zespołowi sprzedaży. Brzmi jak fragment dziecięcej bajki, czyż nie? Ale prognozy to nie tylko domena meteorologów i wróżek. Menedżerowie mogą pochwalić się takimi samymi możliwościami, gdy dysponują narzędziem klasy CRM. Naturalnie dowody zawarte są w liczbach, zwłaszcza w postaci raportów, badających wyniki.

Reasumując, proponujemy użytkować oprogramowanie CRM, albowiem dzięki owemu narzędziu firma będzie miała szybkie dojście do koniecznych informacji, umożliwiających pracownikom łatwiej zrozumieć biznes, działać szybciej i bezpieczniej, a w efekcie końcowym osiągać lepsze rezultaty biznesowe.