
Reklama wizualnaReklama wizualna (www) jej nazwa wskazuje, jest to typ działający na zmysł wzroku. Występuje w bardzo dużej liczbie miejsc, między innymi w środkach masowego przekazu jak między innymi telewizja, gdzie połączona jest z bodźcami dźwiękowymi, czy sieć WWW. Reklama wizualna zajmuje też znaczną część ulic miast. Im bardziej rozległe miasto, tym bardziej widoczny jest ogrom reklam w przestrzeni publicznej. Wykorzystywane są rozmaite metody między innymi kalkomania. Ogromnie popularne są bannery reklamowe, gdzie nacisk kładzie się przede wszystkim na wymiary oraz dobrą lokalizację. W centrach wielkich miast w nocy obserwuje się wielkie ilości neonów i pozostałych form reklamy wykorzystujących światło.
Reklama w środkach masowego przekazu
W telewizji widać bardzo duże ilości materiałów reklamowych. Bardziej klasyczną formą jest reklamowanie produktu lub usług przy użyciu takich mediów jak gazety czy radio. W Internecie za to reklama występuje w rozmaitych formach. Przypuszczalnie największe zniechęcenie internautów powodują reklamy z dźwiękiem, których w dodatku nie da się wyłączyć. O popularności rozmaitych metod reklamy jak również znacznej liczbie firm tworzących reklamy, może świadczyć częste występowanie haseł takich jak „reklama [https://www.stojakireklamowe.pl/category/slupki-i-systemy-odgradzajace-kasety-scienne] Tarnów” w sieci.